Chcesz, aby klienci chętnie robili zakupy w Twoim e-sklepie, a nawet powracali do niego z przyjemnością, nie tylko w oczekiwaniu na nowe produkty?

Na co dzień projektuję zaawansowane strony i aplikacje e-commerce, dlatego dzielę się wiedzą z początkującymi przedsiębiorcami oraz wspieram tych, którzy chcą wynieść biznes online na wyższy poziom. Więcej o moim zawodowym doświadczeniu przeczytasz na stronie o mnie.

Chociaż na blogu znajdziesz coraz więcej artykułów z dziedziny UX, UI oraz CX, w ramach indywidualnych konsultacji 1:1 pomogę Ci w tematach związanych z użytecznością, dostępnością oraz sprzedażą internetową.

Konsultacje są dla Ciebie, jeżeli wiesz, że:

  • Twoja strona nie sprzedaje na tyle, na ile powinna,
  • dostrzegasz zbyt wiele porzuconych koszyków,
  • klienci nie wracają do e-sklepu pomimo dokonanych zakupów,
  • Twoje produkty są dobre, a mimo to nikt nie wystawia im pozytywnych ocen,
  • powtarzają się pytania o kwestie, które – teoretycznie – znajdują się w zakładkach,
  • potrzebujesz inspiracji do tego, aby rozwinąć swój e-commerce,
  • …istnieje kilka problemów, ale nie wiesz jak je rozwiązać zgodnie ze sztuką projektowania dobrego e-sklepu.

Kto już skorzystał z mojego wsparcia?

Paulina to profesjonalny UX/UI Designer, który opiera swoje projekty zarówno na analizach wynikających z dogłębnego rozpoznania usługi, aktualnych trendów, zachowań klientów poruszających się po stronie, jak i efektywnie współpracuje z programistami i innymi członkami zespołu. Mieliśmy ogromną przyjemność współtworzyć razem nową, niekonwencjonalną usługę na rynku Polskim, jaką jest Bizumania – Internetowa wypożyczalnia biżuterii.

Anna Kwiatkiewicz, BIZUMANIA

Paulina bardzo profesjonalnie podeszła do pracy nad moją stroną, określiłyśmy wspólnie personę klienta, cele strony, jej funkcjonalność, aż w końcu wygląd. Zadbała, żeby strona była nowoczesna, piękna, funkcjonalna, a jednocześnie była spójna z wizerunkiem, jaki wypracowałam wcześniej przez lata.

Natalia Kondrat, Włoskie Love

Paulina zaczyna działanie od przeprowadzenia serii wywiadów, a następnie dokonuje dogłębnej analizy marketingowo-sprzedażowej. Żadne z jej działań nie jest przypadkowe i jest wynikiem wcześniejszych przemyśleń i analiz.

Dawid Duda, Hallon Sp. z o.o.

Jak wyglądają konsultacje?

  • Połączysz się ze mną online za pośrednictwem aplikacji do wideokonferencji Google Meet lub Zoom. Jeżeli zechcesz, włączę nagrywanie rozmowy. Będziemy na “Ty”!
  • Przerobisz ze mną temat, na który umówiliśmy się mailowo. Zrozumiesz najlepsze rozwiązania wraz z przykładami. Wszystko wyjaśnię.
  • Dowiesz się, co zrobić, aby ruszyć z miejsca (czasami oprze się to o wspólne projektowanie na żywo!), a po rozmowie otrzymasz mailowe podsumowanie oraz dalsze wskazówki.

Jak się zgłosić?

  1. Przejdź do swojej skrzynki mailowej i utwórz nową wiadomość tytułując ją “Konsultacje“.
  2. Sformułuj problem z dziedziny UX (działanie, interakcje), UI (warstwa wizualna) albo CX (lojalność i zainteresowanie marką), jaki potrzebujesz rozwiązać w kontekście swojego e-sklepu. Najlepiej niech to będzie w formie zdania, na przykład: “Nie rozumiem, dlaczego moi klienci nie korzystają z filtrów na liście produktów”. Nie zapomnij załączyć linku do sklepu oraz kilku screenów, jeżeli uważasz, że dodatkowe materiały są niezbędne!
  3. W treści wskaż wybraną datę i godzinę z dostępnych terminów (poniżej) oraz podaj swoje dane do faktury VAT (23%). 
  4. E-mail wyślij na kontakt@paulinarutkowska.pl.
  5. W odpowiedzi zwrotnej otrzymasz ode mnie fakturę VAT do opłacenia.
  6. Kiedy już opłacisz fakturę, prześlę potwierdzenie terminu (lub terminów) w formie linku do spotkania online.

Ile to kosztuje?


1 godzina konsultacji

160 PLN netto*
*196,80 PLN brutto (z VAT 23%)

Zastanawiasz się? Dalej nie wiesz, czy konsultacje są dla Ciebie? Napisz do mnie: kontakt@paulinarutkowska.pl – doradzę!


Ilustracje do tekstu: Thirdman / Pexels